Arī mēs piedalījāmies šajā akcijā. Akcijas mērķis bija īstenot mācību stundu, kuras ietvaros visi kopā meklētu reālas rīcības, kā varam tagad palīdzēt klimatam.
3.a klases skolēni stundas laikā noskatījās video filmu, kurā parādīts šāds scenārijs: kas notiks ar Zemi pēc 100 gadiem. Diskutējām, kas ir tie faktori, kas ietekmē klimatu. Skolēni nosprieda, ka jau tagad biežāk jābrauc ar velosipēdu, mazāk ar automašīnām, ieteica taupīt ūdeni, elektrību, šķirot atkritumus. Nolēma, ka jau tagad mājās katrs var izdarīt mazu darbu, piemēram, šķirot makulatūru un baterijas.
2.a klasēs skolēniem stundas sākumā bija jāuzmin vislielākā mīkla. Tas ir plaši sastopams caurspīdīgs šķidrums, kam nav ne garšas, ne smaržas. Uz Zemes ir sastopams daudzos veidos -debesīs mākoņu veidā,jūrās sālsūdens un aisbergu veidā, ezeros un upēs, iztvaikošanas un lietus veidā. Tas cirkulē pa visu planētu. Skolēni atminēja, ka tas ir ūdens. Stundas tēmā ūdens trīs stāvokļi, skolēni paši atklāja, kādos trīs stāvokļos viņi ir sastapuši ūdeni. Visus trīs ūdens stāvokļus paši praktiski izmēģināja. Veica eksperimentus. Pētīja kā ledus kļūst par šķidru ūdeni, vārīja ūdeni, un vēroja eksperimentus ar ūdeni, kā ūdens uzņem siltumu. Attēloja zīmējumā ūdens cirkulāciju pasaulē. Skolēni nonāca pie secinājuma, ka ūdens ir cilvēkam nepieciešams, lai izdzīvotu un cirkulē pa visu planētu.
1.a klases skolēni runāja par Latvijā augušo dārzeņu un augļu uzturvērtību un par to, ka labāk izvēlēties Latvijā augušus augļus un dārzeņus. Tie ir gan veselīgāki, mums atbilstošāki, gan arī tādā veidā mēs netērējam līdzekļus, taupām ūdeni un nepiesārņojam dabu, vezdami tos no tālām valstīm.
3.b notika diskusija par klimata pārmaiņām. Skolēni izteica savu viedokli par kaitīgāko piesārņojuma veidu. Sprieda, ko var darīt , lai daba būtu tīra. Secināja, ka jau tagad jārūpējas par klimatu, lai nebūtu bēdīgu seku.
2.b klasē tika novadīta stunda par klimata pārmaiņām. Skolēni uzzināja kas ir klimats, kāpēc tas mainās, noskaidroja, ko cilvēki var darīt, lai mazinātu klimata piesārņojumu.
Skolēni izteica savas idejas par to, ka var, piemēram, braukt ar velosipēdu vai iet kājām, nevis ar automašīnu, taupīt ūdens patēriņu, taupīt elektroenerģiju, lietot saules baterijas, sargāt mežu. Savas doma apkopoja zīmējumos.