Apbūvēta vide ietekmē ikvienu cilvēku ik dienu, nosakot pat viņu uzvedību. Harmonisku to var veidot tikai labi informēta sabiedrība. Arhitektūras un pilsētvides izglītība palīdz iepazīt, vērtēt un argumentēti kritizēt mūsu pašu apdzīvoto telpu. Tās izveide ir nebeidzams process, kurā sāk līdzdarboties ar vērošanu, analizēšanu un attēlošanu jau no mazotnes. Tādējādi attīstot radoši kritisko domāšanu.
Ilgstpējīgu attīstību skolēni mācījās caur sabiedrību, ekonomiku un ekoloģiju kopumā: cilvēks + nauda + daba. Darbnīcas laikā skolēni modelēja dažādo interešu iespējamo apvienošanu, kas sanāk, ja saliek kopā „Jaunās māmiņas”, „Biznesmeņus” un „Zaļos aktīvistus” un kā tad izskatās mūsu apbūves vides grafiks, modelis, pilsēta.
Raiti un radoši ritēja komandu kopdarbs ar arhitektu ieteikumiem un atbalstu. Pārejot pie jauna uzdevumu, skolēnu grupas prezentēja savu veikumu, idejas un pamatoja savu ideju.
Pasākums noritēja azartiskā un radošā gaisotnē, kas ļāva skolēniem brīvi improvizēt, prezentēt un veidot savu ilgstpējības attīstības modeli.
Paldies viesiem par pasākumu!
Fotoatskaite
Materiālu sagatavoja
7. a klases audzinātāja
Lolita Ratkeviča