Āra izglītības nodarbības
12.10.2020
Rudens ir krāsu un sajūtu gadalaiks.
Šogad mūs rudens lutina, ir silti un acīm baudāmi krāsaino lapu paklāji. Šoruden mūsu skolēni piedalījās vairākās āra izglītības nodarbībās. 1.a klases skolēni meklēja dabas materiālus un veidoja transportlīdzekli. Tapa mašīnas, velosipēdi, motocikli. Skolēni sprieda, kurš transportlīdzeklis ir draudzīgāks dabai. 1.b klases skolēni dizaina un tehnoģijas mācību stundas ietvaros veidoja mandalas. Mazajās grupās skolēni izvirzīja savus pienākumus. Skolēni fantazēja un izvirzīja kopīgo mērķi. Rezultātā tapa fantastiski spilgtas mandalas. Brīnišķīgo noskaņojumu un iedvesmu, dāvāja māte daba. 1.c klases skolēni devās pētīt tuvākās apkārtnes kokus- stumbrus, zarus, lapas, koka mizu. Parkā salasīja dabas materiālus, lai veidotu radošus darbus dizaina un tehnoloģiju stundās. 2.a klases skolēni latviešu valodas stundā parkā viedoja dabas simbolu, mācījās sadarboties un prezentēt savas grupas darbu. Skolēnu spriedumos izskanēja doma, ka cilvēks ir atbildīgs par dabu. 2.b klases skolēni parkā veidoja mandalas no dabas materiāliem, apguva prasmi sadarboties savā komandā, prezentēja grupas darbu un guva prieku par padarīto. 2.a, 2.b, 4.b CLIL dabaszinību stundās skolēni skolas apkārtnē un parkā spēlēja „ Dabas bingo” spēli. Meklēja un atrada kukaiņus, puķes, kokus, dzirdēja putnu skaņas. Pēcpusdienu nodarbību cikla nodarbībās 1.a klases skolēni stāstīja par savu mājdzīvnieku dzīvesveidu un veidoja dzīvnieku siluetus no dabas materiāliem, bet 1.b klases skolēni pastaigas laikā no dabas materiāliem veidoja lellītes. 5.b klases skolēni kopā ar klases audzinātāju piedalījās radošajās darbnīcās parkā „ Rudens gleznas”. Skolēnu gleznās varēja saskatīt kreativitāti, precizitāti un dabas materiālu daudzveidīgu izmantošanu.